Vem har sagt att stör-ej-skyltarna på hotellen måste vara så förbaskat tråkiga?
Hittills har det mest innovativa jag sett varit att trycka reklam på ena sidan. Ingen större verkshöjd på det.
Därför är det lite roligt att den amerikanska hotellkedjan Embassy Suites Hotels haft en tävling om att designa den fyndigaste skylten.
Tävlingen är avgjord, så det är för sent att bidra med egna roligheter.
Men du kan alltid garva åt vinnarna, på den här sidan.
Vem har sagt att stör-ej-skyltarna på hotellen måste vara så förbaskat tråkiga?
Hittills har det mest innovativa jag sett varit att trycka reklam på ena sidan. Ingen större verkshöjd på det.
Därför är det lite roligt att den amerikanska hotellkedjan Embassy Suites Hotels haft en tävling om att designa den fyndigaste skylten.
Tävlingen är avgjord, så det är för sent att bidra med egna roligheter.
Men du kan alltid garva åt vinnarna, på den här sidan.